آدونیا سامانه کسـب درآمــد وبلاگ ها

کسب درآمد با آدونیــا سفارش ثبـت تبلیغات :: اضافه شدن سرویس لوکس بلاگ ::
:: اضافه شدن سرویس لوکس بلاگ :: کسب درآمد با آدونیــا سفارش ثبـت تبلیغات ثبت نــام جدید ورود به درگــاه
   

دانلود پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه

پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه

پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه دارای 19 اسلاید مفید، مختصر با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید

دسته بندی کامپیوتر
فرمت فایل ppt
حجم فایل 853 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه

 

پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه دارای 19 اسلاید  مفید، مختصر با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

بیان مسئله

رشد و گسترس استفاده از فن آوری های مبتنی بر تلفن همراه، بویژه کارت اعتباری تلفن همراه mobile credit card  بعنوان یکی از جدیدترین ابزارهای بانکی، فرصت های بیشماری را جهت نوآوری برای بانک ها فراهم آورده است.

کارت اعتباری تلفن همراه، یک روش پرداخت است که بموجب آن، مشتریان بانک ها وجوه ناشی از خرید و فروش کالاها و خدمات را بصورت اعتباری و از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند.

علیرغم معرفی این خدمت به مشتریان بانک های و موسسات بانکی اسلامی چون Hong Leong Bank و Bank Bumiputra Bhd. در کشور مالزی از سال 2005، این خدمت هنوز به اندازه کافی مورد توجه مشتریان واقع نشده و یا کاربرد آن کمتر از حد انتظار بوده است.

بنابراین، بررسی عوامل موثر بر ترغیب مشتریان بانک های مالزی جهت استفاده از خدمت مذکور بمنظور ایجاد و حفظ قابلیت رقابت بانک های کشور مالزی با سایر بانک ها ضروری بنظر می رسد.

اهمیت و ضرورت تحقیق

الف) از منظر مشتریان:

برقراری امکان خرید بصورت بدون سیم “wireless” و با انعطاف زیاد

امنیت بیشتر نسبت به روش های سنتی پرداخت (با توجه به تجهیز آن به شماره شناسایی فردی PIN)

ب) از منظر بانک ها و موسسات بانکی:

سلاح رقابتی جدید در مقایسه با سایر بانک ها

کمک به بانک های تجاری جهت سیستم های کارت اعتباری تلفن همراهی که بیشتر مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند

کمک به نحوه ارائه خدمات مذکور به مشتریان بالقوه بانک ها

 

بررسی پیشینه تحقیق 

این مطالعه، از (مدل پذیرش فن آوری) Technology Acceptance Model (TAM) در محیط کارت اعتباری تلفن همراه بهره می برد.

مدل مذکور، روابط بین مولفه هایی چون ادراک مفید بودن perceived usefulness (PU) (Davis1، 1989) سهولت کاربرد perceived ease of use (PEOU) (Davis1، 1989)، قابل اطمینان بودن perceived credibility (PC) (Wang2و دیگران، 2003)، میزان اطلاعات درخصوص کارت اعتباری تلفن همراه amount of information on mobile credit card (AIMC) (Pikkarainen3 و دیگران، 2004) از یکسو، و میزان تمایل به استفاده usage intentions (USINT) از آن را، از سوی دیگر، تبیین می کند.

ppt: نوع فایل

سایز:853 KB 

تعداد اسلاید:19

مشاهده کامـل مطلب

منبع : نابترین فایلها

مرتضی آ

نویسنده : مرتضی آ

صفحه اختصاصی

تاریـخ : ۱۷:۰۱ ::: ۱۳۹۵/۰۹/۰۹

بازدیـد : ۲

درآمـد : ۰ تومان

این مطلب به صورت خودکار ایندکس شده است؛ لذا چنانچه محتوای آن غیر اخلاقی و نامناسب است، گزارش دهید.

   

آمار اجمالـی سایت

تعداد کاربـران : ۴۲ تعداد وبلاگ ها : ۳۹ تعداد مطالب : ۲۵۰۹ درآمـد کاربران : ۱۳۸۰۶۰ مجموع بازدید : ۶۴۲۱۲
۴۷ :: ۰ :: ۰
ارتبــاط با مدیریـت سفارش ثبت تبلیغات حمایت از سایت آدونیـا کسب درآمد با آدونیــا
طراح و برنامه نویس : میثم شریفی