آدونیا سامانه کسـب درآمــد وبلاگ ها

کسب درآمد با آدونیــا سفارش ثبـت تبلیغات :: اضافه شدن سرویس لوکس بلاگ ::
:: اضافه شدن سرویس لوکس بلاگ :: کسب درآمد با آدونیــا سفارش ثبـت تبلیغات ثبت نــام جدید ورود به درگــاه
   

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

عنوان دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 29 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل پاورپوین

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 539 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

عنوان: دانلود پاورپوینت انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی (فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هجدهم این کتاب با عنوان  " انتخاب و مدیریت کانال  های بازاریابی" در 29 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعاریف پایه

دلال

تسهیل کننده

نماینده تولید کننده

بازرگان

خرده فروش

نمایندگی فروش

پرسنل فروش

عمده فروش(توزیع کننده)

کانال های بازاریابی چه هستند؟

چرا از واسطه های بازاریابی استفاده می شود؟

وظایف و جریانات کانال

وظایف و جریانات کانال

تدارک و تخصیص وجوه مورد نیاز برای تامین مالی موجودی محصول در سطوح مختلف کانال بازاریابی

سطوح کانال

کانال سطح صفر

کانال یک سطحی

کانال دوسطحی

تجزیه و تحلیل میزان خدمات مطلوب مشتریان

گزینه های اصلی کانال

انواع واسطه موجود

تعداد واسطه

شرایط و مسئولیت های اعضای کانال

ارزیابی گزینه های کانال اصلی

معیارهای کنترل و نظارت

معیار های تطبیقی

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

ایجاد انگیزش در اعضای کانال

اهرم پاداش

اهرم مشروعیت

اهرم کارشناسی

اهرم قدرت طرف مقابل

ارزیابی کانال

اصلاح ترتیبات کانال

سیستم های بازاریابی عمودی

انواع سیستم های بازاریابی عمودی

بازاریابی عمودی مشارکتی

بازاریابی عمودی اداری

بازاریابی عمودی قراردادی

انواع  سیستم های مشارکت ار زش افزوده قراردادی

زنجیره های داوطلبانه به سرپرستی عمده فروش

شرکت های تعاونی خرده فروشی

موسسات امتیازی

رقابت نوین در عرصه خرده فروشی

سیستم های بازاریابی افقی

سیستم های بازاریابی چند کاناله

نقش واحدهای منفرد در یک کانال(5تشخیص  مک کامون)

مسائل قانونی و اخلاقی در روابط کانال

معامله اختصاصی

نواحی اختصاصی

موافقت های الزام آور

حقوق واسطه های مجاز

مشاهده کامـل مطلب

منبع : سرو

مرتضی آ

نویسنده : مرتضی آ

صفحه اختصاصی

تاریـخ : ۱۱:۳۱ ::: ۱۳۹۵/۰۹/۰۱

بازدیـد : ۲

درآمـد : ۰ تومان

این مطلب به صورت خودکار ایندکس شده است؛ لذا چنانچه محتوای آن غیر اخلاقی و نامناسب است، گزارش دهید.

   

آمار اجمالـی سایت

تعداد کاربـران : ۴۴ تعداد وبلاگ ها : ۳۹ تعداد مطالب : ۲۵۸۱ درآمـد کاربران : ۱۴۰۵۸۰ مجموع بازدید : ۶۵۱۲۰
۴۹ :: ۰ :: ۰
ارتبــاط با مدیریـت سفارش ثبت تبلیغات حمایت از سایت آدونیـا کسب درآمد با آدونیــا
طراح و برنامه نویس : میثم شریفی